دانلود مقالات و نمونه سوالات روانشناسی

دانلود مقاله ، پایان نامه ،پاورپوینت ، پروژه و نمونه سوالات روانشناسی

دانلود مقالات و نمونه سوالات روانشناسی

دانلود مقاله ، پایان نامه ،پاورپوینت ، پروژه و نمونه سوالات روانشناسی

دانلود نرم افزار اندروید سرعت سنج ماشین

دانلود نرم افزار سرعت سنج اجسام ، سرعت یاب ماشین و اجسام متحرک


قطعا دیده‌اید که پلیس برای تشخیص سرعت یک وسیله نقلیه‌، یک دستگاه را در جلوی یک وسیله نقلیه در حال عبور نگاه میدارد و دستگاه بلافاصله سرعت آن وسیله نقلیه را نشان میدهد. این وسیله که تفنگ سرعت سنج نام دارد یکی از ابزارهای پلیسی است که حالا میتوانید آن را در تلفن همراه یا تبلت اندرویدی خودتان داشته باشید. کافی است پس از نصب و اجرای نرم افزار ابتدای فاصله‌ی خود تا جسمی که قصد اندازه گیری آن را دارید به صورت تخمینی وارد کرده و سپس در هنگام عبور آن از جلوی دوربین دستگاه اندرویدی‌تان مکان نمای موجود در برنامه را همزمان با تغییر جابه جایی شی در صفحه نمایش حرکت دهید.


این نرم افزار مخصوص گوشی های اندرویدی و با حجم 700 کیلوبایت آماده ی دانلود میباشد .

برای دانلود اینجا کلیک کنید .

دانلود مقاله مفهوم تابع

دانلود مقاله مفهوم تابع

مفهوم تایع یکی از مهم ترین مفاهیم علم ریاضی است و به همان اندازه در ریاضی اهمیت دارد که مفهوم مجموعه دارد. اغلب، می گویند تابع، کمیت متغیری است که از کمیت متغیر دیگر تبعیت می کند. 
این مقاله در 13 صفحه و با فرمت قابل ویرایش word برای دانشجویان و اساتید رشته ی ریاضی آماده شده است . این مقاله از نگارشی بسیار دقیق و بدون غلط املائی بهره می برد که در این سایت که از سابقه ای 8 ساله در امر ارائه مقالات و پایان نامه های رشته ی روانشناسی فعال است ارائه شده است .

در ادامه فهرست مطالب مقاله را می توانید مشاهده کنید :

دید کلی

تعریف تایع

مفهوم تابع از دیدگاه دیگری

قلمرو و برد تابع

مثال هایی از تابع

مفهوم تابع برای سه تایی مرتب

گراف تابع

مفاهیم مربوط به تابع

تعبیر هندسی تابع

توابع زوج و فرد

خواص توابع

بررسی زوج و فرد بودن تابع از روی نمودار تابع

چند خاصیت از توابع زوج و فرد

توابع چند متغیره

منابع 


برای خرید مقاله ی مفهوم تابع کلیک کنید .

پایان نامه بررسی میزان افسردگی

دانلود پایان نامه بررسی میزان افسردگی


پایان نامه بررسی میزان افسردگی در 77 صفحه و با فرمت قابل ویرایش word برای دانشجویان ، محققین و اساتید محترم رشته ی روانشناسی آماده شده است. این پایان نامه از نگارشی روان و سلیس و بدون هرگونه غلط املایی بدون شک از بهترین کیفیت نگارشی برخوردار است  که به عنوان یک تحقیق مستند میتوانید آن را از این سایت که سابقه ای درخشان 8 ساله در زمینه ارائه مقالات و پایان نامه های رشته ی روانشناسی دارد را تهیه کنید .

در ادامه میتوانید فهرست مطالب و قسمتی از متن را مشاهده کنید .


فهرست مطالب :

چکیده

فصل اول

مقدمه

بیان مسئله

ضرورت انجام تحقیق

اهداف تحقیق

بیان فرضیه

متغیرها

متغیر وابسته

واژه های کلیدی

فصل دوم

نظریه های مربوط به افسردگی

نظریه زیست شناختی

نظریه روان پویایی

نظریه یادگیری

نظریه شناختی

نظریه شناختی بک درباره افسردگی

نظریه اصالت وجودی – انسانگرایی

پیشینه تحقیق

تاریخچه افسردگی

تشخیص افسردگی

سنجش شدت افسردگی

افسردگی

انواع اختلالات افسردگی

علل افسردگی

درمان افسردگی

درمان دارویی

درمان غیردارویی

درمانهای گیاهی و غذایی

تحقیقات بر روی افسردگی

تحقیقات و آینده آن در افسردگی

تحقیقات ژنتیکی بر روی افسردگی

تصویر برداری از مغز در افسردگی

اختلالات هورمونی در افسردگی

ارتباط افسردگی با بیماریهای دیگر

افسردگی و بیماریهای قلبی

افسردگی و دیابت

افسردگی و اضطراب

افسردگی و چاقی

افسردگی و تیروئید

افسردگی در گروههای مختلف

افسردگی در کودکان و نوجوانان

افسردگی در دانشجویان

افسردگی در افراد مسن

افسردگی در خانمها

علایم جسمانی افسردگی

هشدارهای افسردگی

نتیجه تحقیقات در افسردگی

افسردگی و دستگاه ایمنی

افسردگی و سوء استفاده جنسی در کودکان خیابانی

افسردگی در افراد مشهور

افسردگی و اینترنت

فصل سوم

جامعه مورد مطالعه

نمونه و روش نمونه گیری

ابزار اندازه گیری متغیرها

روایی و اعتبار آزمون

روش نمره گذاری و دستور اجرا

روش اجرای تحقیق

فصل چهارم

تجزیه و تحلیل دادههای آماری

فصل پنجم

بحث و نتیجه گیری

پیشنهادات

منابع

پیوست

پرسشنامه

قسمتی از متن :

شاید بتوان به جرأت گفت که افسردگی شایعترین بیماری قرن حاضر است که باعث افت کاری، افت تحصیلی، اعتیاد، پیدایش مشکلات شغلی، خانوادگی، زناشویی و غیره .... می گردد. در هر لحظه از زمان 15 تا 20 درصد افراد بزرگسال جامعه ممکن است عوارض و نشانه های مختلف افسردگی شدید را از خودنشان دهند.

حداقل 12 درصد از جمعیت کشورهای پیشرفته در طی عمر خود برای معالجه علائم افسردگی شدید به متخصصان روانی مراجعه می کنند و حدس زده می شود که 75 درصد افرادی که در مؤسسات درمان روانی بستری می شوند دچار افسردگی هستند. مطالعاتی که در سالهای اخیر از طرف متخصصان سازمان جهانی بهداشت در کشورهای در حال توسعه آسیا و آفریقا انجام گرفته، از افزایش دامنه شیوع افسردگی در میان ملل در حال رشد حکایت می کند. (ملکی و دیگران)

افسردگی دانش آموزان و عدم توجه به تشخیص و درمان آنان می تواند موجب آسیب های اجتماعی فراوان در آینده گردد. افسردگی می تواند در خلق و رفتار، نگرش، تفکر و کارایی دانش آموزان تأثیر منفی گذاشته و باعث افت تحصیلی، اعتیاد و ... شود. تعیین میزان شیوع افسردگی در یک جامعه می تواند بعنوان حداقل یکی از فاکتورهای روانی آن جامعه بکار آید. بنابراین لزوم تحقیقاتی در رابطه با افسردگی که می تواند به تشخیص و ارتقاء اطلاعات عمومی از بیماری گردد ضروری به نظر می رسد. (همان منبع)


برای خرید پایان نامه ارزشمند بررسی میزان افسردگی با قیمت 10000 تومان روی لینک زیر کلیک کنید و پس از پر کردن فرم مشخصات به درگاه مستقیم و امن بانک صادرات ( ایران کیش ) متصل می شوید و میتوانید پرداخت خود را بدون اضافه شدن ارزش افزوده و مالیات با خیالی راحت پرداخت کنید .



برای خرید پایان نامه بررسی میزان افسردگی کلیک کنید

دانلود نظریه ی عملی و شناختی در روانشناسی

دانلود نظریه ی عملی و شناختی در روانشناسی


طراحی صنعتی : مدل و رابط کاربری

 ACTION THEORY AND COGNITIVE PSYCHOLOGY IN INDUSTRIAL DESIGN : USER MODELS AND USER INTERFACES

نظریه ی عملی و شناختی در روانشناسی به زبان انگلیسی و در 177 صفحه برای دانشجویان ، محققین و اساتید رشته ی روانشناسی ترجمه شده است . ترجمه ی فایل انگلیسی نظریه ی عملی و شناختی در روانشناسی بصورت کاملا حرفه ای ، سلیس ، بسیار روان و شیوا توسط بهترین مترجمان ترجمه شده و در این وبسایت که با قدمتی 8 ساله در ارائه ی مقالات ، پایان نامه ، فایل های ترجمه شده و ... در رشته روانشناسی دارد ارائه شده است .


در ادامه می توانید قسمتی از متن ترجمه نشده ی این پروژه رو مشاهده کنید .

 قسمتی از متن :


INTRODUCTION

1. User Models
As a kind of action, industrial design emerged at the very beginning of the Industrial Revolution. Its starting point was and still is the understanding of human nature, or the human model, or the user model. The model explains how people desire and how people behave. Such explanation was and is the foundation of industrial design. Up to now, there are two groups of user models in industrial design: the models based on behaviorism from the beginning of the 20th century, and the user models which include the action model (task models) based on action theory and the mental model based on cognitive psychology from 1970´s.

2. The Stimulus-Response Model
Behaviorism has studied and predicted successfully stimulus-response phenomena. Behaviorists describe the behavior of organism as a function of the states of environment (as stimuli). It is assumed that stimuli and responses can be described externally. Only observable and measurable behavior is taken as the study object because consciousness, mind, hope, emotion can only be understood through self-observation. Behaviorism especially concentrated on learned and unlearned association between situation (or stimulus) and reflex, reaction, i.e., organism was adapted to external demands or inner state of demands, upon which organism reacted with learned or unlearned behavioral ways (reaction chain). Behaviorism built the following conceptions about the human (Müller, 1989):

(1) behavior is seen as the result of a causal chain which is set up through current and past stimuli in the course; 
(2) behavior is seen as dependent variable upon the factors which affect the organism from outside, and the behavior is determined completely through the environment;
(3) the organism has no dynamics of its own, but responds first to external affected force in a determined type 

This view in design builds such relationship between humans and artifacts that artifacts and the environment are the active side and humans are the passive side. Such stimulus-response (S-R) language of behavioral psychology was used as a description of human behavior (Figure 0-1). Physical aspect of human behavior was understood mainly as mechanical sensorimotor movement. People should respond rationally, correctly, skillfully and quickly without thinking. Designers´ concern was: "What does the operator have to perceive? What does he or she have to decide? What control operations must the person perform? Are equipment and system characteristics such that the human component can sense, discriminate, decide, and manipulate as required to accomplish system functions?" (Meister and Rabideau, 1965). The nervous system is conceived of as an inert switchboard with no power of initiating action and no spontaneity. (Ryan and Smith, 1954).

جهت خرید نظریه عملی و شناختی در روانشناسی روی لینک زیر کلیک کنید و پس از پر کردن فرم مشخصات به درگاه مستقیم و ایمن بانک صادرات متصل میشوید که میتوانید بدون اضافه شدن مبلغی مانند مالیات و ارزش افزوده که در اکثر سایت ها مرسوم است پرداختی بدون دغدغه داشته باشید .